Microsoft 365 Business Basic vs Standard

Microsoft 365 Business BASIC vs STANDART: kokie skirtumai ir kam skirta?

Basic (kaina nuo 6,50 eur be PVM/mėn) – Veikia tik naršyklėje ir mobiliuose telefonuose su „Office“ programomis. Skirta darbo vietoms, kurioms nereikia į kompiuterį diegti „Word/Excel/Outlook“ į paketą taip pat įeina el. paštas su 50 GB dėžute, 1 TB OneDrive, Teams. Jeigu jau turite MS Ofiso licencija bent jau nuo 2016 metų, tai galima paslaugą susieti su jau esama licencija ir gaunasi panašiai kaip standart.

Standard (kaina nuo 11,70 eur be PVM/mėn) – viskas kaip Basic + pilnos darbalaukio „Office“ programos Windows/Mac, paštas 50 GB, 1 TB OneDrive. Tinka kasdien dirbantiems su „Word/Excel/Outlook“ lokaliai ir internetu (naršyklėje).

Kam kuris planas skirtas?

Basic – „naršyklinė“ darbo vieta. Galima pritaikyti darbo vietoms tokioms kaip sandėlis / kasa / dalijami kompiuteriai, kur pakanka naršyklės, „Teams“ ir el. pašto. Trumpiau, tai retai prie kompiuterio dirbantiems darbuotojams kur reikia prieigos prie įmonės el. pašto, kalendoriaus, „Teams`u“, reikalinga peržiūrėti sharepoint (dokumentų saugykla) – be pilno/instaliuojamo „Office“ paketo.

Standard – biuro darbuotojams su pilnais „Office“ administracija, buhalterija, vadyba, projektų komandos, kurios kasdien dirba su Word / Excel/ Outlook / Teams ir kt. vietoje.

Sunku išsirinkti?

Norite licencijų plano be permokų? Parašykite! Sudėliosime optimalų planų miksą pagal poreikius, pateiksime kainų alternatyvas!

NELAUKITE, SUSISIEKITE, PAKALBĖSIME!

Apie mūsų teikiamas paslaugas informaciją rasite mūsų tinklapyje www.prasom.lt